tirsdag 18. mai 2010

17.mai og bachelorfeiring!


HURRA!! GRATULERER MED DAGEN!
På selveste 17.mai var det opp klokken 8 og komme seg på skolen for å levere mesterverket ;) Når det var gjort var det hjem for å kaste på seg russebuksa og komme seg på 17.mai frokost hos Trine og Anette. Kjempe koselig! Alle tok med litt pålegg hver.. Klokken 14 dro alle opp til skolen for å møte resten av klassen, og hele "russe" flokken dro opp til Hyde Park! Der ble vi i mange timer.. prata og koste oss! Deilig med fri igjen.. Jeg og Anette var slitne, så vi tok turen hjemover og laget oss en ordentlig biff middag :) Vi ble hos Anette og koste oss med musikk og skravling.. Marthe kom etterhvert og vi hadde det hyggelig! For min del ble det senga kl 12 mens de andre dro ut..

Her er bilder fra dagen!


Leila
Meg og Marianne
Russebuksa hadde ikke blitt brukt siden 17.mai 2006!


Hyde Park

Meg, Trine og Anette

Meg og Trine




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar