mandag 24. mai 2010

....mer kos i sola :)


Sommeren er her og det er så herlig :) vært 25 grader i flere dager nå - føles som om vi er i SYDEN!!

I går tok Marianne, Ravnit og jeg turen til Hamsworth Waterpark, 25 min utenfor Leeds med tog. Deilig å komme til et vann, selv om vannet ikke fristet å bade i! Koste oss ihjel i varmen.. På kvelden var det god stemning og ut på byen :-)

I dag samlet alle seg i Hyde Park.. Jeg var der vel i 7 timer, og sola tok! Spilte tennis, kastet ball og spilte fotball, grillet maiskolber og koste oss!

I morgen starter øvingen til bachelor presentasjonen...

Vi begir oss ut på vår siste HELE uke i Leeds.. RART!

Ha en fin uke.. Sees snart!

Love Leila

Hamsworth Waterpark

Marianne og Ravnit



Trine og Anette :)

3 kommentarer:

  1. Det var super kos og FUN!! Lyst til aa gjoere det igje i helgen jeg, pass out part 2 liksom, hoho! :D

    SvarSlett
  2. haha.. jeg er lett med!! OOG jeg har funnet en salsabar!! LATINOOO.. shake shake!

    SvarSlett
  3. Nei??! Har du?? Kan vi ikke dra dit på lørdag eller no!! Herregud, hadde vært VILT :D

    SvarSlett