onsdag 19. mai 2010

Leeds rundt på 4 timer :)

Idag har jeg og Marianne vært på nye eventyr.. vi har gått og gått og gått! Syns det var på tide å oppleve litt av denna byen vi bor i.. I 4 timer gikk vi, og det var spennende å se britiske nabolag.. utrolig mye rart folk bor i, og mye søppel.. Ikke bra! Men var også en del koselige gamle strøk vi kom til! Havnet i Kirkstall, hvor det er en stor stor kino, bowling og spillesal.. tok en pause der og prøvde ut simulator og en dansemaskin.. Hadde det veldig morro! En annerledes dag i grunn.. hehe..

Nå har jeg nettopp laget meg en god middag.. ble wok i dag; Szechuan! I går lagde jeg meg en god lakse middag :) Deilig å lage middag selv igjen.. Ble lei av å bestille på skolen!

Skal snart tusle over til Anette og Trine å se film..

Hører det er herlig vær hjemme!!! Her er det varmt, men overskyet.. SOL, SOL, KOM HIT!!

Leila






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar